All god mat

Det fina vädret kom faktiskt igår, lite för sent dock, men idag har det vart här sedan jag vaknade, så det är ju gott!
Nåt som är riktigt bra med påsken är ju all god mat! I loooove food! Igår var det middag hos Lukas pappa, blev massa god påskmat ( julmat?) Janssons frestelse, ägg, köttbullar, korv, SILL osv osv... Jag åt så att jag nästan rullade därifrån. Var en trevlig kväll, som vi avslutade nere på stan med en öl. Eller två. Eller tre. Somnade på soffan till Pineapple Express. En film som Lukas och hans kompisar envisas med att den är så himla rolig, när jag inte ser det asroliga i den. Jag har dock gått med på att ge den ett nytt försök.

Idag väntar middag hos Lukas mormor och morfar. Jag är så hungrig att jag håller på att dö. Har bara ätit en banan idag. Hoppas på massa god mat. Nu är bara 35 minuter kvar tills vi ska vara där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0