Allt rullar på som vanligt...

Pratade med Martina precis. Vad glad man kan bli av lite struntprat och skratt ihop med sin bästa vän. Tänk om man hade haft lyxen att bo granne med denna vackra och tokiga människa! Då hade det inte blivit mycket tid över till annat kan jag ju berätta. Love!

Hade en effektiv dag i skolan. Vi arbetade så hårt att vi inte ens tog en matpaus. Har fixat alla intervjufrågor och matscheman inför vårt projektarbete som nu är påbörjat. Tror faktiskt det kan bli riktigt roligt! Hoppas vi får ut massor av det!

Men nu är det återigen snart kväll. Dagarna bara flyger förbi. Nästan lite för snabbt kan jag tycka. Sommaren får gärna komma men sedan kan tiden stanna ett litet tag. Gärna i juni kan den stanna för min del. Innan jag fyller 25 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0