Älskade Gavin, why?




Nu är det såhär att jag är både glad och ledsen. Jag är glad för att jag tog tag i saken direkt och beställde Gavin Degraws nya skiva på cdon, så den kommer väl nu till veckan. Inte en sekund för tidigt. Jag kan inte lyssna nog på den mannen.
Men så ser jag att han kommer till Sverige. Till Lund. På ett datum som jag inte kan komma. FY FAN! Jag kan inte göra så mycket åt det heller för jag jobbar då, så att jag ska kunna vara ledig helgen efter,och den helgen måste jag verkligen vara ledig..Så...ja vad ska jag säga. Det suger helt enkelt. Kom tillbaka snart igen Gavin.

Kommentarer
Postat av: martina

Ja då älskling det får man, men lite frisk luft är ju alltid bra :)

2009-04-15 @ 09:27:46
URL: http://bengtssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0