Glad påsk!!

Det blev en bra dag igår. Första dagen jag gick utan jacka, då vet man att våren är här. Att nåt sånt kan göra en så lycklig!

Vi fick mat, mat och mat hos Lukas morföräldrar igår. Det var så himla gott, men jag var nästan mätt efter bara förrätten. Mellan kaffet och kaffet somnade jag till lite ute på balkongen där vi satt och njöt av hur varmt det var. Riktig sommarvärme!!

När vi kommit hem var vi duktiga. Först sökte vi våra utbildningar till hösten, sedan städade vi klädkammaren och satte in en av våra byråer (? rätt böjning?Man säger ju knappast byrås? ) . I alla fall så satte vi in den där, den har stått i sovrummet innan, men har sagt sedan vi flyttade in för snart ett år sedan att den ska in i klädkammaren. Igår 10 månader senare, var det fixat! Hängde upp lite tavlor sedan, och sprang till pizza o kebabhuset så vi var där 7 minuter innan stängning och fick med oss varsin kebabrulle hem.
Tänk att en tavla över soffan kan göra så stor skillnad ! Riktigt bra blev det!

Idag är det basket på schemat. Och i eftermiddag blir det grillning och lite vin. Tror det kommer bli en bra påskafton!
Glad påsk!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej tjejen.

Jag tänkte bara berätta att jag just la till dig på min länklista på bloggen. Jag hoppas att det är ok. Lova att säga till annars!

Vi syns väl på torsdag på bion med jobbet.

Kram

2009-04-11 @ 21:21:43
URL: http://ladysunrise.blogg.se/
Postat av: martina

Hej skruttan!

Låter som en mysig dag, ibland får man bara sånna ryck att göra iordning lite i hemmet - o det kan ta så lång tid ;)



Hörs i veckan! Puss

2009-04-12 @ 15:21:51
URL: http://bengtssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0