Härlig dag!

Oh en sån nydelig dag det har vart. Började dagen med en glass ute i trädgården. Trivdes bra där ute i min nya solstol. Småpratade lite med grannen som rensade i rabatten, och läste i min Stieg Larsson bok. Pratade lite med Martina i telefon och sedan ringde jag farmor. Det var precis lagom varmt, kunde blåst lite mindre bara. Sprang upp med jämna mellanrum för att kolla så att jag inte bränt sönder mig, man vet ju aldrig!

Linda var här en stund senare på eftermiddagen. Tittade på Top Model finalen ihop. Fel tjej vann (såklart) Nik i mitt hjärta! Ja jag vet det e otrolitg töntigt att bli så inne i en såpa som denna men jag kan inte hjälpa det.

Nu har jag slängt in en tvätt, och tänkte hinna med en eller två till, innan hockeyn börjar vid åtta. Nu tror jag Lukas är på ingång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0