Inte en tid att deppa ihop

Vart i skolan idag på föreläsning och gjort grupparbete. Orkade inte längre än till tre, då längtade vi ut till solen. Vi tog varsin kaffe och satte oss mot en vägg och solade lite och snacka skit. Riktigt härligt. Vi har bestämmt oss att sitta ute så mycket som det bara är möjligt när vi börjar med projektarbetet.

När jag kom hem hade jag fått Gavins skiva på posten. Lyssnar på den just nu i skrivandets stund. Den verkar vara väldigt bra, men måste säga att jag är lite (bara pytte) besviken på att det var en lugn skiva.. Gavin som annars är så bra på att få mitt hjärta att hoppa och skutta av glädje och bli helt nyförälskad i livet. Detta är mer en skiva man kan gråta till. Men den dagen kanske kommer den med. Till vintern i såna fall! För nu är det vår och sommar och då brukar man inte deppa ihop, för det mesta..

Ikväll ska jag på bio med jobbet. Män som hatar kvinnor ska vi se. ÄNTLIGEN! Boken var så väldigt bra, så jag har höga förväntningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0