Kliniskt rent hemma...snart.

PUH! Herregud vad jag har vart i farten idag. Har storstädat hela dagen. Är ännu inte klar, men var tvungen att ta en liten paus, man får ju seriösa ryggproblem av att dammsuga alltså!
Känner mig riktigt duktig, men är förvånad över hur lång tid det kan ta att städa. Fast å andra sidan har jag städat sånt som jag annars brukar hoppa.Typ vår papperkorg i köket. Den var inte så fräsh. Bakom soffan ska vi inte tala om... Men i helgen måste allt vara skinande rent. Varför? Jo för på fredag kommer mamsen och papsen. Då ska det vara dammfritt i hela lägenheten. Det är inte ofta de är på besök så när de väl kommer vill jag att det ska va rent och fint så att det inte finns nånting man kan anmärka på ;)

Nu försöker jag fundera ut nåt gott att äta ikväll....

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är bra att få storfrämmande ibland, för det är då man verkligen tar tag i den grova städningen.

2009-04-22 @ 20:28:22
URL: http://ladysunrise.blogg.se/
Postat av: Mallan

ja men verkligen! Jag är väldigt duktig på att fuskstäda annars ;) Men nån gång då och då behövs det verkligen...ush vad äckligt det kan vara på gömda platser..

2009-04-22 @ 23:00:53
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0