Mamma och pappa på besök

Mamma och pappa var här i helgen. Vi hade det jättemysigt. Hann med en väldig massa grejer. Men så är det väl när man går upp i tid på morgonen som vuxna gör ;) Ska inte tråka ut er med detaljer men kort och gott har det vart riktigt mysigt och trevligt och både jag och Lukas har blivit riktigt bortskämda hela helgen. Igår var jag ledsen efter att de hade åkt, som vanligt. Känns tråkigt att inte bo närmre sin familj och vänner och det är alltid mer jobbigt när det är dom som lämnar mig, än när jag har vart hemma och åker ifrån dom.

Men nu är det ny vecka, nya tag. I eftermiddag har vi seminarie. Men mest ser jag fram emot kvällen och Hockey VM, för det var väl ikväll Sverige spelade? Såg matchen i lördags, riktigt trevligt var det, 7-1 eller hur slutade det? Haha.

Hoppas ni haft en bra helg mina vänner.

Kommentarer
Postat av: martina

Va mysigt ni verkar ha haft!

Får ringa dig nu eftersom jag vill ha alla detaljer då! Puss :D

2009-04-28 @ 16:33:22
URL: http://bengtssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0