Nästa år händer det...Idag händer också nåt.

Såg ni hockeyn igår?? Om inte, då missade ni nåt helt otroligt. Sverige låg under med 2-5 med 12 minuter kvar av sista perioden. Jag hade gett upp hoppet och satt och sorterade lite papper samtidigt som jag kollade. Aldrig trodde jag att dom skulle vända det, men det gjorde dom. Och vann! Herregud alltså. Såna grabbar! I love them!!!
Och vet ni vad det bästa av allt är? 4 av de 6 målen gjordes av LHC-spelare. Vi är så sjukt bra. Nästa år med Mange Johansson tillbaka och Tony Mårtensson... Ja. Då blir det guld helt enkelt. Det kan ni andra vänta er ;) (Ja. Jag och Lukas är väldigt kaxiga hemma i soffan just nu.)







Oh yes. Nästa år händer det.

I alla fall.Valborg idag alltså. Ska springa ner till tvättstugan nu.Fortsätta med gårdagens projekt.All smutstvätt ska bort! Om nån timme sätter jag mig ute i trädgpården igen.Det var så skönt igår så jag vill spendera så mycket tid jag bara kan där ute. Lukas jobbar ju bara halvdag idag, så han är väl hemma runt halv två-två nån gång. Och redan i eftermiddag får vi njuta av mer hockey. Jag bara älskar denna dagen.Sen ikväll pratar vi om att grilla och spela lite kubb, eller brännboll eller nåt liknande. Jag känner faktiskt inte för att parta till det. Jag vill mest njuta av det fina vädret och nåt trevligt sällskap.

Ha en trevlig valborg mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt tänkt, grillning i trevliga vänners sällskap är helt klart underskattat.....



Det var iallafall så vi spenderade våran Valborgs kväll här hemma!



Kram Johanna

2009-05-02 @ 13:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0