Ny vecka, nya tag

Tror sist jag skrev skulle jag på bio med jobbet. Filmen var riktigt bra, precis som jag hoppats på. Har ju börjat på andra boken utan att riktigt ha kommit igång, men efter att ha sett filmen blev jag väldigt motiverad att fortsätta läsa, för jag tycker ju att de är så himla spännande och ja....skitbra helt enkelt.

Annars blev det en lugn helg. Med jobb på dagen och god mat och film på kvällen. Skönt med en helg som spenderas i hemmet utan nåt speciellt påhitt. Så länge man har trevligt sällskap så är det minst lika trevligt som en kväll på krogen tycker jag.

I skrivandets stund har jag precis kommit hem från skolan. Blev klar med arbetet i väldigt god tid. Ska inte vara inlämnat förräns på onsdag! Skönt! Jag som trodde förra veckan att det skulle bli så himla stressigt. Just nu står dagens middag i ugnen. Det blir fiskpinnar och pommes. Inte avancerat alls. Men jag har ingen ork eller inspiration. Det blir nog nåt godare ikväll. Makaronipudding om Lukas får välja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0