Lyckad påsk

Påskaftonen blev riktigt lyckad. Dagen spenderade vi utomhus i det fina vädret. Jag låg och solade på en filt  och lyssnade på lite musik medan killarna spelade  fotboll. Perfekt väder var det verkligen. Riktigt härligt. Efter några timmar utomhus åkte vi hem till Erik för att va med på en balkong/grill fest. Vi hade inget att grilla med oss, men det var bara trevligt att vara ute i solen och dricka lite öl. Det blev inte kallt förräns solen gick ner. Vår käre vän Meijner var på besök, så det var kul att träffa honom dessutom. Det blev en lång kväll,men var ändå hemma vid ett tiden nån gång. Det hjälpte dock inte mig dagen efter, jag var riktigt sliten ändå.

Igår var vi på födelsedagskalas ute i Kisa hos Lukas farfar och farmor. Det var trevligt trots att jag var trött och sliten. Efter att vi fikat lite gick vi en skogspromenad och kollade på blommor och får. :)

Idag var det inte så fint väder som vi hade hoppats på. Så istället för att va utomhus har jag bestämmt mig för att fixa lite här hemma istället. Kanske sortera papper eller städa ur garderoben. Sånt som man aldrig gör annars! Bjuder på lite bilder från påskaftonen!












PS. Två bra nyheter.
1. Gavin Degraw har släppt en ny skiva! Hoppas han kommer till Sverige snart!
2. Bones börjar på söndag igen!!                                                                                

En dålig nyhet
Dom ska göra en remake av världens bästa film, Bodyguard. Varför???? 

Kommentarer
Postat av: martina

Va mysigt det ser ut gummsan :)



Nä, va i h*lvete - vem ska vara vem i den filmen då? Kommer ju bli hur B som hellst. Bästa att bojkotta.

2009-04-13 @ 16:28:39
URL: http://bengtssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0