Trött....

Vad trött man kan va då! Jag får ju aldrig nog av sömn. Jag som trodde man skulle vara vårpigg nu...Men icke. Jag och Lukas har pratat lite om att kanske åka ut till deras stuga i helgen. Det hade vart riktigt gott. Om det är fint väder kan man vara ute hela dagarna och bara läsa eller gå nån promenad, kanske till och med premiärbada! Det hade vart nåt! Bara komma iväg lite. Det räckte inte med finlandskryssningen, jag behöver fly iväg lite till känner jag!

Väntar på att Lukas ska komma hem så att vi kan laga lite mat. Idag blir det den enkla, men ack så goda ,kycklinggrytan! Den blir nog dessutom lite lyxigare denna gången för jag har köpt svamp också, och det brukar vi inte ha i.
Sen har jag syndat lite också... I och med att jag aldrig åt godis i helgen, så har mitt sug efter det inte riktigt släppt. Jag var med andra ord tvungen att köpa lite! Det blev inte så lite heller. Till efterrätt ikväll blir det marängswish och lite annat götta. Utan marängen då, för den glömde jag. Hoppas det blir lika gott som jag föreställt mig.

Har inte så mycket mer kul att prata om, det händer inte så mycket här uppe om dagarna nu för tiden. Lite skola, och lite tråkigt väder.
Dock mycket bra på tv. Känns som jag kan hela tvtablån utantill. Är det nåt ni undrar över är det bara att fråga mig, jag är som en vandrande texttv sidan 601. (Vad som går på Tv just nu om ni inte kopplade...)
Så kan ni fråga typ :
 "Malin, går det nåt bra imorgon när jag kommer hem från skolan, klockan 4? "
Och jag skulle svara:
"Top Model finalen, får inte missas!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0