Vårkänslor

Jag sa ju att jag skulle överleva!
Tönt Mallan som går och blir nervös över en helt ofarlig redovisning. Nu sitter jag i alla fall här, precis som jag förutspådde, framför datorn och känner lättnaden över att ännu en redovisning är förbi, utan att jag har gjort bort mig.

Våren var verkligen här idag. Efter redovisningarna köpte vi glass och satte oss i gräset mot en vägg och solade lite. Tyckte faktiskt jag kunde tyda årets första fräknar på näsan sen när jag kom in och kollade mig i spegeln. Underbart. Vad jag längtar efter sol och bad. Känner att de traditionella vårkänslorna börjar smyga sig på. Man blir glad, allt känns lättare och man blir riktigt nykär. Längtar tills Lukas kommer hem.

Kommentarer
Postat av: martina

vist är det härligt :)

2009-04-05 @ 01:47:02
URL: http://bengtssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0