Vill stanna hemma på soffan.

Hemskt vad jag var uppe i god tid till jobbet idag då. Det är inte varje dag det händer. Skönt. Men samtidigt kommer man ju in i känslan hur det skulle kännas om detta var en ledig söndag, och det är inte så kul att åka till jobbet då... Solen skiner i alla fall inte idag, så det kommer inte kännas jobbigt att stå inne...men jag hoppas verkligen att den är tillbaka till imorgon....

Har redan planerat att på väg hem från jobbet idag ska jag köpa godis och hyra en film. Då har jag nåt att se fram emot...Jag har nämligen inte köpt nåt i helgen...däremot så har jag ju fuskat i veckan, så den här veckan får strykas ur mitt nya godisfria liv.


Happy thoughts... happy thoughts....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0