What's up?

Nu fattar jag inte riktigt. Var det inte tidningarna som lovat fint väder hela påsken, Speciellt idag?? När jag kollar ut genom fönstret kan jag konstatera att så är inte fallet! Det är inget fint väder ute, det suger för att vara helt ärlig. Kollade just nu på aftonbladet vad vi har att vänta resten av påsken här i Linköping. Det skulle inte va så mycket varmare än 5 grader typ. Och om det skulle bli varmare så skulle det ändå va mulet. Vad jag blir besviken! Alla påskplaner bara går i kras nu känns det lite som. Jag tror jag måste kolla på nån annans väderprognos och ignorera Aftonbladets. Jag SKA ha fint väder.

Kommentarer
Postat av: martina

I Varberg strålar solen ikapp med mig som.... ska sitta inne några timmar framför datorn o göra på ex-jobbet. Bajs.

2009-04-09 @ 11:21:48
URL: http://bengtssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0