Äntligen

Äntligen jullov!! Jag och tjejerna har jobbat på hårt de senaste veckorna, så hårt att vi kunde ta jullov från B-uppsatsen igår och kommer inte sätta igång förräns den 11e Januari igen. Känns helt underbart. Har varit helt utmattad den senaste tiden och inte haft ork till någonting så jag behöver lite ledigt nu.
Detta firade jag med att sova till 10 idag och sedan kolla på Days of our lives, som jag missat i flera veckor nu :(

Ikväll är det avslutnings julbord/sittning/fest med nära och kära vänner. Ska försöka ta mig ut snart (-9 grader ute....brrr) för att köpa ingredienserna till jansons frestelse och sedan kommer jag väl få stå i köket ett tag.

På lördag (antagligen) åker jag hem till Varberg och firar jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0