Dan före dan

Dagen före julafton. Har fikat med farmor och farfar, gjort knäck, badat Kalle, slått in de sista julklapparna, provsmakat pappas hemmagjorda julsprit och ätit skinkmackor. Nu väntar Bingolottos uppesittar kväll som jag faktiskt köpt en lott till....hihi. Låter ju mysigt, det är det också, men lägg till en bunnförkyldning på det så har ni det verkliga scenariot. Kunde knappt sova inatt för det brann verkligen i halsen på mig. Idag har jag snytit mig hundratalsgånger och känner mig inte alls sexig. Men det ska väl gå ändå. Känns som man alltid är förkyld runt jul. Undrar varför.
Ser fram emot en skön familjedag imorgon med massa go mat. För första gången någonsin har jag nog inte lagt en enda tanke på vad som kan finnas i klapparna under granen. Känner att det inte spelar så stor roll. Är väldigt tillfreds med mitt liv som det är. Men en resa till Thailand skulle jag dock inte tacka nej till!

God Jul kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0