Ett nytt år närmar sig...

...och detta ska vi fira med trerätters hemma hos oss imorgon. Blir ett trevligt gäng på 8 pers,det enda jag undrar är hur vi ska få plats allihopa.. Det löser sig alltid. Får ha ett "barnbord" där några får sitta ;)

Och som alltid när ett nytt år närmar sig går tankarna igång på nyårslöften och att förändra saker i mitt liv som jag inte är nöjd med. Om det ändå vore så lätt :) Krävs ofta mer än en lätt tanke på att man skulle vilja ändra något som man inte är nöjd med, jag tar aldrig riktigt tag i sådant. Ofta har det med min personlighet att göra...tex jag ska bli modigare eller jag ska sluta irritera mig så lätt osv.... Får se hur det blir med detta 2010.

Ett år går väldigt fort... Inte så mycket har hänt på ett år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0