Gå inte förbi

Ikväll ska vi på julkonsert i Domkyrkan med Lukas familj. Lillasyster Cornelia står på scen. Ska bli jättemysigt. I och med detta kom jag på förra årets konsert då de sjöng en sån otroligt vacker låt som jag blev helt kär i. Så den har jag lyssnat på hela kvällen nu. Skiter i att det är en jullåt, denna ska jag ha på mitt bröllop :)

Jag hoppas att jag kommer kunna övertala Lukas att ta en spontan tre rätters med vin efter konserten. Tror det kommer gå sådär men jag är sugen. Känns konstigt med en torsdag utan varken Platå eller NH ( ja jag syftar på öl. ) Hur ska Annika klara sig på Platå utan mig ikväll och utan jag lägger mig i och analyserar skiten ur hennes ragg... ;)

Livet är härligt!

Ps. I och med att ingen fortfarande lärt mig hur man lägger ut videos här måste jag tyvärr bara länka. Men tveka inte att klicka in....

Kommentarer
Postat av: anja

oh vad jag längtar tills imorgon för att träffa dig och sedan festa med dig :D

2009-12-11 @ 10:21:16
URL: http://aanjarekic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0