Koncentrations förstörare

Allslam AB förstör husfriden för mig idag. Dom är i grannhuset och slammar och gör min eftermiddags powernap helt omöjlig. Kanske lika bra. OH! Nu slutade dom! Helt otroligt.

Har suttit i biblan ett litet tag idag och läst teorier inför B uppsatsen. Koncentrationen var dock inte på topp. Vissa människor verkar inte förstå alla oskrivna regler som faktiskt finns i biblan. Ljudnivån var ju sjukt hög. Och vet ni vilka det är som står för den höga ljudnivån för det mesta? Vuxna människor. 35+ snackar jag om nu. Dom om några borde ju ha lite vett i skallen. Men så är det överlag på universitetet har jag märkt. De människor som inte vet hur man viskar under föreläsningar osv är också 30 plussare. Varför är det så? Nån som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0