Sometimes i loath (stavas det ens så?) myself

Loath. Känns som ett skönt ord som engelskmännen säger. Men jag vet inte hur man stavar det. Jag vet bara att ibland I loath myself. Nä. Men ibland blir jag bara så arg. Varför jag blir arg så fort allt inte går min väg. Jag vill bara säga "Väx upp Malin". Och så vill jag göra det.

Nu kanske ni tänker. Okej klockan är halv 3 en lördag natt, det är ölen som snackar. Men det ska jag säga er, att det är det inte. Anledningen att jag är uppe så här sent är att ja, jag kom precis hem, men jag är vaken för att jag väntar på att Lukas ska komma hem. Så de så.

Personalfesten ikväll var trevlig men allt för kort. Uppdatering kommer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0