Tur dag

Hade sån klump i magen i söndags kväll. Trodde det skulle bli en skitvecka med alla besked som hopade sig och som man väntade svar på.

Dagen började bra (förutom noll energi pga vaccinet).
Fick tillbaka tentan i statestik. Trodde knappt mina ögon. VG. Inte nog med det, jag hade bara ett halvt fel på hela tentan. 58,5 poäng av 59 möjliga.Kändes sjukt. Men jag tackade och tog emot.

När jag kom hem däckade jag på soffan i tre timmar. Vaknade av att Emelie ringde, antagningsbeskedet inför våren hade kommit. Jag hade kommit in på psykologi. Nåt jag aldrig ens vågat hoppats på. Jag är så glad. Känns helt otroligt skönt att man kan få examen inom det man ville från början.

Sen vann ju LHC hockeyn också men det var ju inte så otippat ;)

Om det inte vore för vaccinet hade jag nog hoppat av glädje men jag har ont i armen och är allmänt seg. Men sånna smällar får man ta. I hjärtat är jag lycklig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0