Vaccinarm

Helgen gick fort som alltid. Jobbade extra på lördagen. 8 timmar gick på ett kick, brukar göra det på vintern när julshoppingen kommit igång.
På lördagskvällen blev det hockey och efter det lite Settlers, Singstar och öl. Lyckat helt enkelt.

Igår städade jag lägenheten på morgonen och efter kom Annika och Linda hit och så gjorde vi knäck och julchocklad ihop. Riktigt mysigt och gottigt. När vi var klara värmde vi lite glögg och smaskade i oss av julgodiset och mina hemmagjorda pepparkakor till Astrid Lindgrens jul som jag köpte på gekkan när jag va där.

Idag var det upp tidigt på jakt efter vaccinet. Gick först bort till nåt ställe som låg någonstans som jag knappt visste fanns men när vi väl var framme öppnade dom inte förrän kl 14!! Men på sjukhuset skulle det visst öppna kl 10 så vi begav oss dit istället. Efter kanske 40 minuters köande och ifyllande av blankett fick vi äntligen vaccinet och nu sitter jag här hemma med ont i armen precis som man fått höra att man kan få. Känner mig lite som en invalido. Hoppas bara på att man kan hålla sig frisk och att det stannar vid ont i armen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0