Bra helg trots feber

Är hemma i Varberg föt tillfället. Kom hit i lördags. Typiskt var det bara att på bussen på väg ner började jag känna mig lite krasslig..först trodde jag att det berodde på den hostande tjejen brevdid mig, att hon fick mig att börja inbilla mig.. men så var det tyvärr inte. Igår låg jag utslagen på soffan hela dagen med feber. Inte alls roligt. Jag får därför inte träffa farmor och det gör mig jätteledsen...men men...Det är även ganska skönt att va hemma när man är sjuk. Mamsen tar hand om en så väl. Passar upp mig med vatten o våfflor o läsk och grejer.

Lördags kvällen spenderade jag hemma hos Martina och Jonas. Det var en väldigt lyckad kväll med massa god mat och vin! Martina hade lagat trerätters och sedan blev det melodifestivalen, följt av guitarr hero o lite annat tv spel. Kvällen avslutades med djupa samtal...ni vet såna samtal som kommer efter att man förtärt vin en hel kväll! Jag fick låna soffan som tur var, vi la oss inte förrän 6.
Kort o gott, lyckat! Det enda som är synd är att jag fortfarande stinker vitlök... Men det var det värt! :) För en mer utförlig beskrivning av kvällen, läs martinas blogg

Helgens melodifestival var väl sådär... Måns var kalas (hur kan den mannen va nåt annat?) men resten var inget att hänga i granen tyckte jag. Måns gick i alla fall till final och det var ju det viktigaste.

Idag ska jag fika med min älskade vän Carin, och ikväll blir det tjejsnack med mina söta tjejer Eve och Martina.. Jag ska även försöka övertala nån att följa med mig till Gekkan imorgon...Det vill jag väldigt gärna....

Adios

Kommentarer
Postat av: martina

hahaha, ingen som sagt att jag luktar, men jag brukar ju äta vitlök så jag kanske alltid luktar ;) puss ses sen

2009-02-16 @ 16:28:51
URL: http://bengtssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0