Dålig dag

Hemtentan är inlämnad. Såg precis när jag skulle lämna in den att jag hade fel radavstånd och hade därmed skrivit mindre än vad man skulle. Jaja...vill dom ge mig underkänt för det så be my guest. Jag orkar faktiskt inte bry mig om det efter att ha suttit och kämpat med den i två dygn.

Ush... detta är en dålig dag.  Humöret är på botten. Jag behöver en öl, eller fler. Nä. Vad jag behöver är mina vänner. Vart är ni? Kan ni inte komma upp och hälsa på mig, jag behöver er så himla mycket. Tur att jag ska hem till helgen och få en liten dos av er då.

Återigen är jag kusin med Losty (gammlat interskämt) och känner mig som att jag är i en identitetskris eller nåt! Men nu messade Annika och tipsade mig om att MELROSE PLACE går på tv. Som skänkt från ovan! Tack Gud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0