Det gick vägen trots allt..

..Tentan som jag trodde jag kuggat för en vecka sedan, visade sig egentligen vara en VG tenta! Thank you Thorn! Kändes så otroligt skönt ( och chockerande ). Jag som var helt övertygad på att det skulle bli ett underkänt...vad fel man kan ha då!

Efter tenta genomgången har jag suttit i Bibblan och läst, så nu tycker jag att det är dags för att ta det lite lugnt.. Funderar på att tjuv-träna lite på mitt singstar.....men är det pinsamt att göra det för sig själv??Om grannarna hör menar jag.

Funderar även över Lukas födelsedagspresent... Vad svårt det kan vara! Särskilt när man är en fattig student...inte så att man har råd till dom grejerna som annars skulle vara perfekta.. Tips är varmt välkomna! Tror dock att jag kanske har kommit på nåt riktigt bra (enligt mig i alla fall) ...får se hur det är med prislappen bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0