Det var bara en underbar dröm!

Jag har ju inte kunnat sova inatt bara för att jag låg och tänkte på hur underbart det hade varit om vi kunde dra på en utomlandsresa i Maj/Juni...Men hela tiden kom jag bara på anledningar till att det inte kommer hända! För det är ju trots allt bara en underbar underbar dröm...suck... Det värsta är att när man sitter där på vings hemsida o kollar så får man för sig att det faktiskt är möjligt! Men som sagt, det är det inte, så nu får jag släppa det!
Om ingen vill skänka lite pengar till hushållet Blank/Börefelt dvs. I sådana fall är ni välkomna! :)

Nu måste jag ta tag i mig själv och plugga lite innan vårt gruppmöte kl 13. Det enda problemet är att det finns ju tusen grejer jag bara måste göra innan jag kan läsa. Skriva här t.e.x.... hehe. Okej nu ska jag ge mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0