I love you Gekås!

Har spenderat några av dagens timmar på Gekås! Detta underbara shopping paradis! För er som inte varit där (Ja Martina, jag lovar det finns såna) Så lägger jag upp en bild här, tagen från gekkans hemsida



man förstår nog ändå inte hur stort och billigt det är, men ändå. En liten bild kanske man får av det hela spektaklet.
I alla fall, lite smått o gott blev det,  Jag läste även på Gekås hemsida att det kommer lastbilar med varor dit var tionde minut! Annars hade vi kunde tömt varuhuset på mindre än två dygn....Kan ni tänka er..Jag önskar bara jag hade haft råd att handla mer än vad jag hade.

Vet ni att idag fick pappa ett inbetalningskort från Norge. I somras när jag och min syster var i Oslo och kollade på världens underbaraste man, Gavin Degraw, hade vi visst åkt igenom en vägtull utan att betala. Nu, nästan ett år senare, vill Norge ha dom pengarna. Ja visst. 20 kronor. Det skall dom få.

Imorgon bär det av tillbaka till Linköping. Jag börjar bli trött på det här bussflänget fram o tillbaka. Jag skulle vilja ha en bil så man slipper ha alla dessa tider att passa hela tiden. tycker det känns väldigt jobbigt faktiskt. Men en bil är väl inte aktuell just nu skulle jag tro... Kanske kan man önska sig en i födelsedagspresent ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0