Idag har allt gått min väg.

Har haft en toppen dag!! Gick ner på stan med Linda för att fixa tv-kanaler... Och hör o häpna, Det gick!! Sitter just nu i denna stund och lyssnar till det underbara ljudet av tv. Jag struntar i vad det än går på tv just nu, jag kan kolla på hur dom tillverkar konstgjort fotbollsgräs, det gör inget!

Efter en fika med Malin på Espresso House gick jag och Linda till ett café som ligger högt upp på ett berg vid trädgårdsföreningen. Vi har velat fika där hur länge som helst, så det var ju verkligen på tiden. En lunch blev det, potatisgratäng och grillspett. Verkligen nya favoritcafét, jättemysigt.

Ikväll blir det hockey och öl, här hemma framför tv:n.



Mysiga cafét!Säkert ännu trevligare sommartid.

       
              


Linda tyckte jag var lite töntig som skulle ta kort på henne framför utsikten. Jag själv tyckte det var fullt normalt! :)

Kommentarer
Postat av: martina

Hm, Magdali eller typ en fyr? Nu får du välja, vilket är din favvo ;)



STORT GRATTIS TILL TV, INTE EN DAG FÖR SENT MEEELOOODIIIFEESTIIIVALEEEN BÖRJAR PÅ LÖRDAG!!!

2009-02-05 @ 18:26:01
URL: http://bengtssonm.blogg.se/
Postat av: Ingela

Äntligen tv kanaler :) det förtjänar du. då hoppas jag att du i morgon stöttar Sverige i Alpina WM som går nu. Första åket är 10.45 din tid.. kos o klem

2009-02-05 @ 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0