Jag vill ut!

Idag är det otroligt fint väder ute! Om jag inte visste bättre skulle jag säga VÅREN ÄR KOMMEN!!! Men så kollade jag på termometern och såg att det var -2c ute...så nej, ingen vår. Men en härlig dag för det! Tyvärr får jag inte njuta av detta nåt vidare. I och med att jag skjutit upp pluggningen under min vagel-period (som nu förresten går mot sitt slut) så måste jag verkligen plugga idag. Har suttit i några timmar nu men har ett tag kvar innan jag kan känna mig nöjd med dagen. Hjälper inte att boken är svår och tråkig och att jag måste springa fram till fönstret var tionde minut för att kolla vad folk har för sig i det fina vädret.

Det blir nog bättre när jag är klar med boken (ca 25 sidor kvar) Och kan börja läsa om genus istället, som är jätteintressant och lite mer givande om jag får säga det själv. Det är riktigt kul att se vilket känsligt ämne det är med genus och bara vår lärare nämnde feminism blev det nån konstig stämning i klassen... Ser fram emot seminariet på onsdag. tror det kan bli riktigt intressanta diskussioner.

Om ni inte har plugg eller jobb idag hoppas jag verkligen att ni är ute och leker i solskenet!
Adios!

Kommentarer
Postat av: martina

Grattis till ar var-bölden i ögat äntligen har börjat ge med sig!



Ursäkta min frånvaro att kommentera, ska bättra mig enormt!



Nu ska jag dyka ner i min bajs-bok jag med.

Puss LOVE YoooooOOOOU!

2009-02-02 @ 14:17:44
URL: http://bengtssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0