Klar?

Jag vet inte riktigt,men efter att ha mest suttit och stirrat på dataskärmen och i boken idag, så tror jag att jag får vara klar med hemtentan nu... Jag misstänker däremot att jag är inne på fel bana i alla fall på en av frågorna, men jag kan inte få ut nåt mer av det nu, så då får det hellre bli omtenta på detta! Jag har i alla fall gjort mitt bästa!

Har lyssnat in mig på Brittans nya skiva idag, och jag kan rekommendera den varmt! Oväntat att jag skulle göra det va?? Men jag kan inte hjälpa det,inte hon heller, är man Britney Spears så är man ju bra så enkelt är det...... ;)

Beställde kläder på HM för några dagar sedan och fick ett litet sms om att jag kan gå och hämta ut paketet efter klockan fem, så det ser jag fram emot. Alltid lika intressant att se om det man beställt verkligen är fint eller om katalogen förskönat det.. Förra gången var det tyvärr det sistnämda. Men jag tappar inte hoppet för det!

Ikväll ska jag och Lukas utnyttja att vi har canal plus och se hockeyn..tyvärr är det inte LHC som spelar, men det kan nog bli trevligt att kolla på det med. Tänkte jag skulle städa lite men disktabletterna till diskmaskinen är finito så då kan jag ändå inte röja upp i köket (vilket är den roligaste delen) så jag la det på is tills vidare.

Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0