Ny vecka har rullat igång

Helgen var bra trots att jag jobbade. Hade inte speciellt mycket att göra på jobbet, så det var lugnt och skönt, men man blir också lite rastlös och känner sig dålig när man inte gör speciellt mycket. Men fick en alla hjärtans dag present av min chef, det var väldigt gulligt tycker jag!

I lördags fick vi sällskap av Kim o Marielle till Melodifestivalen. Gjorde det riktigt seriöst och gjorde poäng kort och grejer! Sen invigde mitt singstar. Jag kan gissa på, så här i efterhand , att det säkert lät för jävligt, men i stunden lät det underbart. Jag o Marielle vann, såklart!

Har en stressig vecka i skolan framför mig. Ligger efter i läsningen och har två seminarien i veckan. Fast fick reda på för en stund sedan att seminariet imorgon är inställt!  Det är ju gott! Men samtidigt hade det vart skönt om det var över. Vi ska göra ett litet rollspel där jag ska spela VD...Hm... det kommer nog bli väldigt bra ;)
Längtar bara tills nästa vecka...trots att vi har ny hemtenta då. Har bara ångest över denna veckan.. Kanske är det för att vi får vårt tenta resultat  senast onsdag och jag har en känsla av att det inte gick vägen...så därför vill jag helst inte veta. Håll tummarna för mig! trots att tentan redan är skriven och kanske tom rättad...men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0