Sovmorgon

Vad underbart det är med sovmorgonar! Att kunna gå upp i tid och hinna duscha och strosa runt hemma utan någon stress och dricka kaffe efter kaffe. Kommer vara speedad på seminariet senare i eftermiddag.

Längtar lite efter Varberg idag. Önskar ibland att man bodde hemma så jag kunde springa över (för så nära är det ju vart man än bor i varberg haha) till Martina på en kopp kaffe o lite tjejsnack o en film, eller ta en fika på Veras med Carin, eller ta en afterwork med Eve. Eller bara va på Cheers and Beers för att det har det bästa namnet i hela världen! Eller ta en promenad vid havet när man behöver tänka lite... Det är mycket som är härligt med Varberg. Jag gillar ju Linköping också såklart. Men ibland känner jag bara ett sånt stort behov av mina vänner, och då är det jobbigt när dom är så långt bort.





Ser inte detta bara ut att vara hur trevligt som helst?? Sommar i världens bästa sommarstad!






Eller fika med nån av dom här underbara tjejerna! 
Jaaaaaa

Kommentarer
Postat av: martina

I den bästa av världar...



... skulle du o lillsyrran bo ett stenkast från mig!

... skulle man inte bli upprörd över att läsa om genus.

... skulle jag inte citera Voltaire utan typ Westlife istället (hahaha)

2009-02-04 @ 21:24:32
URL: http://bengtssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0