Vad härligt det är..

..att vakna tidigt på en lördags morgon (och va ledig) och se att det är klarblå himmel och strålande sol ute! Man blir ju verkligen sugen på livet sånna hära dagar. Ska snart väcka Lukas och gå ner i tvättstugan för att se om det finns nån tid till oss. Sedan blir det väl en baota frukost, kanske lite plugg och nån promenad...Får se! Oavsett så tror jag på en härlig dag. Och ikväll är det melodifestivalen..så det kan ju inte bli en dålig dag så enkelt är det!

Fick lite grejer från HM igår som jag beställt. Bland annat en bikini.. Den var ju alldeles för liten. Man kan ju uppenbarligen inte lita på deras mätsystem, det tycker jag är väldigt störigt. Jag vet ju hur svårt det är med storlekar när det gäller sånt här, det var ju därför jag tog fram måttbandet. Men då ska ju det se till att stämma också. Får väl traska till macken o skicka tillbaka den o hoppas att en större storlek gör susen.

I torsdags var det födelsedagsfest för Antero och utgång efter det. Riktigt lyckat tycker jag, trots att gårdagen var mindre trevlig. Men jag gick hem till Annika och la mig på hennes soffa och låg där hela dagen så vi fick dagen att bli kanon ändå trots huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0