Bye bye baby!

En ny kurs är påbörjad! Organisation och samhälle heter den och är mycket sociologi och grupppsykologi! Jag har mycket förväntningar inför denna kursen för jag tror att den kommer bli jätterolig och intressant. Fick intrycket av det på introduktionen i alla fall. Plus att det verkade vara bra och roliga lärare. Hoppas jag har rätt. Den första boken var i alla fall inte den roligaste jag läst.... "Kapital, rationalitet och social sammanhållning" heter den... Vi får se om den ger mig nåt nöje idag...måste läsa minst sex timmar har jag bestmt mig för. Skulle gjort det igår men det blev väl knappt fyra, sedan somnade jag.. Jaja

Imorgon åker Martina till utlandet!! Sicken fuskis. Jag vet inte hur mycket jag skulle ge just nu för att vara i hennes kläder. Ligga vid en pool i en vecka och äta god mat och dricka trevliga drinkar... Och shoppa massa onödigt strunt, bara för att det är billigt. Det låter som en plan inför hösten tycker jag. Får spara pengar. Annars kommer ju Britney Spears till London i Juni....nån som är sugen?? :)

Nytt filmtips. 1408, om ni inte redan sett den så borde ni göra det.Riktigt läskig. Just när man trodde den blev dålig så blev den ännu bättre. Jag är väldigt nöjd för jag fick se precis det jag förväntade mig, och lite till. Har tom drömt lite mardrömmar inatt pga den.

Nu måste jag läsa lite innan vi ska till Lukas mormor och morfar och käka middag. Annars blir det inte mycket plugg gjort idag.

Ha en jättebra dag!

Kommentarer
Postat av: martina

Hej love!



Ja, sms funktionen har kommit även till Egypten ;)

Tror inte det kommer vara några problem. Kommer dock bara sätta på den en gång om dagen. Ska faktiskt bli skönt att vara mobiltelefon-fri, men ett sms till min snutta ska jag allt få iväg!

Jaså du önskar att du va i mina kläder, ett romantiskt ställe tillsammans med J, är det det du vill, va e det det, e det?! ;) haha!



Vad vore Brittan utan sitt största fans Mallan!? NADA!!



Jag o J städar för tillfället, det enda som håller mig lugn. Jag har storstädat hela sovrummet från tak till golv, J har ordnat lite med några sladdar som jag tjatat på honom om sen vi flytta in typ, vad lär vi oss av det: tjat lönar sig! Ibland undrar jag om jag borde sätta han på en jämnställdhets-kurs ;) Vi prata faktiskt om matlagningskurs igår haha! Men J ville bara gå på husmanskost-kurs isåfall. Jaja, jag lagar aldrig husmanskost så det kan ju vara kul... (vuxen-p eller vad?)



Nu ska jag fortsätta, J spelar rock-band.

Puss

(inte meningen att åka ifrån dig baby!)

2009-01-21 @ 13:19:33
URL: http://bengtssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0