Då var det över..

Tentan är äntligen gjord. Nu är det bara att hoppas på att det gick vägen så att man slipper öppna böckerna med kvantitativa metoder någonsin igen. Jag måste bara få säga en sak om det, Detta var det tråkigaste jag någonsin läst i skolan!! Genom tiderna kanske till och med. Skönt med krysstenta var det i alla fall. Känns som man kanske kan klara sig med lite tur...för jag hade ganska liten koll kände jag..Men men, Tentafest blev det igår kväll, Riktigt lyckat tycker jag! Först gick jag hem till Annika som flyttat nu, så hon bor jättenära mig. Very nice! Sen blev det party hos Lina och Gabriella, och efter det utgång på Platens som så passande hade halva priset i baren. Efter en korv med mos blev det hemgång...

Idag har det vart slappt... Jag och Lukas sov till kl 13 sedan har vi bara käkat pizza och kollat på  filmen "Minority Report". Love it. Särskilt när man inte sett den på ett tag, då blir den nästan lika spännande som när man såg den första gången!

Ikväll är det hockey..Jag är dock lite tveksam på om jag orkar ta mig ur soffan..Men det är ju en riktigt spännande match. LCH-HV71. Den som vinner blir serieledare.... Och om LHC spelar som dom gjorde sist är det ju kört så vi hoppas på att dom kommit på andra tankar sedan i måndags!!

Nån som vill bjuda mig på en utomlandsresa??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0