Det var bättre förr!

Nej.Jag har fortfarande inte börjat plugga. Vi struntar i det för ikväll.

Grejen är att jag sitter här, lite halv lullig på vin i min ensamhet, och fick en snilleblixt! Varför inte logga in på lunar? Sagt o gjort. Och där insåg jag att fan. Min lunar blogg,som jag slutade skriva i för två år sedan,var bättre och roligare än vad denna är! Jag sitter och är uppriktig road av min egen lunar blogg!Vad är det för fel på mig? Ja det kan man ju undra. Men grejen är att jag gillar mig själv mer som jag var förr. Jag känner att jag var en roligare Malin. Måste man bli tråkig bara för att man blivit 24 år och nästan vuxen?? Jag har tänkt på detta länge faktiskt, att jag inte riktigt känner igen mitt nya allvarliga jag.
Så från och med nu, så har jag ett nyårslöfte:

Sluta ta allt så seriöst och bli 17 mentalt igen!


Tills dess. Är ni uttråkade? Gå in o läs min lunar blogg istället!'
(Eller fortsätt läsa här. jag ska ju faktiskt bättra mig)

Kommentarer
Postat av: martina

Jag tycker din blogg är jätte-jätterolig! Men faktiskt, läste min gammla "lunar-blogg" för ett tag sen med, hur rolig som hellst!



Tack för inlägget om flygning, känndes jättebra att läsa det ;) puss

2009-01-11 @ 18:38:44
URL: http://bengtssonm.blogg.se/
Postat av: martina

Malin, du måste ju då o då lägga ut ett gammalt blogginlägg från lunar, hade ju vart huuuur kuuuul som hellst! Jag ska genast ta och göra detta, imån, direkt efter att du har gjort det ;) puss

2009-01-12 @ 23:56:40
URL: http://bengtssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0