Gratis kläder?

Nu har jag hört om detta hur länge som helst, att det enda man behöver göra är att samla lite poäng och sen får man ett presentkort på HM eller Gina. .........Jag har aldrig orkat, det har känts som att det är jättejobbigt hela grejen. Men nu är det ju så att är man student så är man. Och gratis grejer har man helt enkelt inte råd att tacka nej till. Så därför har jag nu blivit medlem och hoppas därför att ni kanske kan hjälpa mig med ett poäng eller två! Det ska visst va så enkelt att ni bara registrerar er här, så får jag lite poäng, och ni får lite poäng också så kan ni också vara med i kampen  om kläder. I och för sig, det är typ 3 pers som vet om att denna bloggen existerar....så det kanske itne ger så mycket, men ändå!
På tal om det! Kul Carin att du hittat hit! Får man fråga hur?? :)
Mallans bokhylla var ett projekt som pågick i typ en vecka för kanske fem år sedan så det är därför du aldrig vetat om den. Det fanns helt enkelt inget att veta!

Den här dagen kommer gå i pluggets tecken. Jag ska snart bege mig hem till min klasskompis Linda och försöka förstå mig på lite matte så jag i alla fall har en aning om vad för tenta som ska göras om en vecka. Jag tror fortfarande att det krävs ett under för att få mig att klara detta...Men det återstår att se.

Det blev förresten två bra filmer igår. Barnhemmet och Gone Baby Gone. Jag kan faktisk rekommendera båda två! Båda två var filmer man får tänka till lite i och undra och spekulera, och sånt gillar vi!

Nu ska jag ta tillvara på denna dagen. Glöm inte att fixa lite poäng till mig! ;)



Dig vill jag aldrig drömma om.

Kommentarer
Postat av: martina

Nu blev jag medlem :D

2009-01-07 @ 18:25:11
URL: http://bengtssonm.blogg.se/
Postat av: Håkan Heed

Malin.. Håll i gång! Du kan klara det!

2009-01-07 @ 20:49:51
URL: http://hakanheed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0