I väntans tider....

Nu är jag tillbaka. Det är Lukas som tvingar mig att blogga. Han tycker att jag ska slå rekord att blogga mest av alla på ett dygn, jag tror det är omöjligt för mig med tanke på hur kass min fantasi är, just den här dagen när min blogg föddes. TYPISKT!Men jag ska i alla fall försöka.
 
Ni kanske undrar varför jag envisas med att sitta framför datorn såhär flera timmar i sträck? Det är nämligen så att om ca 35 min är det stora avgörande som står på spel..nämligen JVM i Hockey! Det kanske ni inte visste om mig men jo det är sant, jag har blivit en riktig hockey fantast. Men när Lukas och Hannes ville se semifinalen häromdagen i Sälen stugan till JUNIOR VM, kände jag helt ärligt...njaee...men jag kollade ändå. Och blev glatt överraskad när jag insåg att det var vilda ungdommar ute på isen! Dom åkte skridskor, som man så passande ofta säger i hockey världen. Så när man ändå är ledig från skola o allt kan man lika gärna passa på att sitta uppe hela natten o trotsa alla nattens lagar o kolla.....det är ju trots allt VM. Trots att det är småpojkar.



Lukas säger : Nej
Jag säger: Varför inte?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahhahahahahah......hahahahahahhahahahaha.....vänta, lite mer....hahahahahahahah :D

2009-01-07 @ 20:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0