Med en tacopaj i ugnen....

....och en vagel i halva ansiktet, känns det som! Aj vad ont det gör. Har inte riktigt varit mig själv idag pga svullnad och smärta i typ halva ansiktet, men efter en öl så känns faktiskt allting mycket bättre.

Det är ju riktigt trevligt med att vara student, att man inte utnyttjar det oftare alltså. På torsdagar och fredagar kl 15 dras det fram ett litet bås på nedre våningen i Korallen i skolan och vips som vaps är det en BAR där nere, med billig öl och trevlig musik. Att jag bara utnyttjat detta en gång tidigare är ju en skam. Det får bli ändring på det nu.

Annars känner jag att det är mycket trevligt med fredag och helg. Ikväll blir det tre rätters middag här hemma och hyr-film. Imorgon ska jag nog dra ner en liten sväng på stan, efter en stor helgfrukost såklart, och kanske unna mig nåt litet klädesplagg... Kanske nåt rosa, i och med att imorrn kväll ska jag på en "rosa fest", dvs invigning av Christoffers nymålade rosa kök...Låter riktigt fint tycker jag. Rosa är ju trots allt den finaste färgen i hela världen, eller vad tycker ni? :) Jag är faktiskt helt seriös. Mer rosa åt folket.

Förhoppningsvis blir det även hockey imorgon med Marielle och Kim.Det håller jag tummarna för. Blir en liten trevlig förfest tycker jag.

Trevlig (jobbfri) helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0