Ont det gör ont

Jag har fått en vagel i ögat..Det gör jätteont. Det syns inte så mycket, bara lite rött och svullet, men det känns konstant och mitt öga är tårfyllt hela tiden. Jag som hade tänkt plugga idag, men det känns inte allt för lockade att sätta sig och läsa när ena ögat nästan är ur funktion.Samtidigt vet jag inte vad jag skulle göra annars, så det får nog bli lite plugg ändå.

Nån som har förslag på roliga sidor man kan besöka på internet? Man har ju i princip 5-6 stycken som man går in på varje gång man är på nätet... Tänk vad mycket roligt man måste missa! Jag är sugen på gratis grejer...

Ikväll kommer allas vår älskling Martina hem!! Hoppas hon får en kanon resa tillbaka också.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0