Sorry man.

Då var det alltså helg igen. Tyvärr blir det inte riktigt helg för mig när jag jobbar både lördag och söndag...då är snarare veckorna helg för mig ;)
Jobbet gick lite segt idag. Som alltid när det är rea blir folk som galna och kastar kläder omkring sig, så det är knappt nån vits att städa. Kände mig allmänt förvirrad idag dessutom, det var inte mycket som funkade. Båda kassorna krånglade om och om igen och när de inte gjorde det så var det jag som fick hjärnsläpp och gjorde fel efter fel efter fel...På samma kund dessutom. Stackare.Makulering av kvitton hit o dit. Fel fel fel!! DATORER alltså.Tyvärr blev det nog dessutom fel i slutändan också, fast det upptäckte jag inte förräns det var för sent. Jaja.Han får komma in och skälla på mig. Det kan bli så ibland när man inte riktigt är inne i matchen.

Jag har faktiskt haft en väldigt skön lördags kväll annars. Skulle egentligen på fest, men har inte känt mig hundra procentig det senaste... idag hade det bara blivit värre så jag satsade istället på att ta det lugnt ikväll. Med Lukas ute ur huset (testar nåt nytt säkert askul tv spel....;) ) passade jag på att hyra två filmer som jag vet att han sett men som jag inte har. Babel och The Heartbreak Kid. Båda var bra tyckte jag. Babel mådde jag i och för sig psykiskt dåligt under hela filmen, men det slutade ju inte allt fördåligt ändå. Nån som tyckte att den japanska delen påminde om Lilja 4-ever på nåt sätt???... Eller så var det bara jag. Jag hyr alldeles för mycket film alltså. Måste fixa tv så jag kan ägna min tid åt den istället! Om det ändå vore så lätt!! Men det är det inte...uppenbarligen!

Jag undrar fortfarande vad Martina har för sig.. Är hon full å exotiska drinkar just nu tro?Snarare exotisk öl skulle jag vilja tro.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0