Ge mig vår och ge mig det nu.

Okej. Datorn hatar mig. Livet som bloggare är tufft har jag precis fått känna på när allt jag skrivit precis gick bort. Tur som är så har jag inget bättre för mig så jag kan lika gärna skriva om allt. Jag har fel temperament för att vara bloggare.

Jag börjar bli riktigt trött på det här vintermörkret nu. Jag är en sån som tror att direkt efter nyår kommer våren. Men varje år blir jag lika besviken när jag inser att det gör den ju faktiskt inte. Men lite trevligt har vi ändå att se fram emot de kommande månaderna:

* 18e Januari börjar den efterlängtade sista säsongen av The L Word. Kom till mig bara!Ingen kommer dö, alla kommer leva lyckligt i sitt lesbiska paradis.
*  I Februari sätter melodifestivalen igång. Detta innebär flera helger på rad med kalas och Schlager! Kan det bli bättre??
*  Hockeysäsongen fortsätter ju som tur är enda in på våren. Tur för oss.
*  I mars fyller Lukas 23, vilket gör honom nästan lika gammal som mig.I alla fall ett tag, för sedan är jag officiellt en old lady.
*  I mars kommer även en ny bebbe till världen, den ser vi alla fram emot att lära känna.

Förutom detta finns det inte så mycket mer. Inte ens days of our lives finns i mitt liv...Dom får alltid mig att skratta högt och länge annars!

Men. Nu är det ju så att väljer man att leva i Sverige så vet man ju att det är såhär en del av året, så då får man bara göra det bästa av det helt enkelt. Jag o Lukas ska ta till vara på denna tisdags kväll genom att köpa en pizza o hyra en film. Det är ju faktiskt ganska trevligt det med att känna att man itne behöver vara så aktiv alltid.



Gör som jag och låt dom här bruttorna lysa upp vintermörkret för dig.



Eller varför inte lite daglig dramatik i världens mest utflippade serie??

Kommentarer
Postat av: martina

Ja det jobbigaste som bloggare är att texten kan försvinna, men alltså, det brukar hända mig enbart när man skrivit under en lång tid. Alltså vart inloggad för länge på sidan. Så ibland när jag skrivit långt brukar jag kopiera hela texten. Men det listade du kanske ut nu att det av en smart idée :)



Glömm inte att skriva in din bloggadress i bloggadress-fältet när du kommenterar, då kan man klicka direkt till dig om man undrar vilken härlig o snygg människa som skrivit bajs på exempelvis min sida ;)



Jag längtar tills du joinar old-lady-gänget! Dock är jag ju ur det gänget när du kommer in i det, jag hinenr joina gammel-mormors gäng när du är där. Så är det att vara en oldie!



(längtar även jag till melodifestivalen o bebben!)

2009-01-06 @ 20:04:04
URL: http://bengtssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0