Vad gör du nu Martina?

Riktigt keligt väder ute idag..Vi passar på att tvätta för det finns inte så mycket annat kul att hitta på..Plugga borde jag också göra, och det ska jag väl också är det tänkt, tids nog!
Självklart när det är sånt här skitväder vandrar ju tankarna iväg till utlandet.. Undrar vad Martina gör! Klockan är ju inte mycket så min chansning är att dom ligger antingen vid poolen eller stranden och göttar sig! ÅÅÅHH... Jag har nog aldrig varit så här avundsjuk på nån som är utomlands.Kanske är det för att jag själv är i stort behov av en charter. Vi måste fixa pengar på nåt sätt.

Det bästa med att man inte har tvkanaler är att man kan kolla på massa gamla vhs som ligger och dammar i hyllan. I går blev det "I samlarens spår" och "The royal tennenbaums". Två riktigt bra filmer som man inte sett på år o dar.

Ha en bra helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0