Inlägg från ena sidan Vättern...

...Det är inget hav, men ändå vatten. Let´s go!

Alltså..efter år av avundsjuka för dom som verkligen klarar av att hålla en blogg vid liv, gör jag ett nytt försök. "Mallans Bokhylla" var väl knappast den hit det borde ha blivit.....?

Efter att ha suttit en halv dag, eller kanske egentligen bara två timmar, med att försöka förstå mig på medianer och kvartiler osv så känner jag mig däremot inte så kreativ just nu...................

Okej, råkade fastna på facebook. Jag slutar aldrig förundras över hur intressant det är att bara snoka runt på sånt som är totalt ointressant egentligen.

Låt inte detta blogg inlägg avskräcka er från att läsa iframtiden! Jag garanterar er mycket nöje inom den snaraste framtiden! Tills dess, vill jag starkt rekommendera Days of our lives bloggen  http://www.tv3.se/days LÄS DEN.
Och min också såklart.

/Mallan

Kommentarer
Postat av: martina

JAAAAA! Min dröm har gått i uppfyllelse!!

2009-01-05 @ 23:32:59
URL: http://bengtssonm.blogg.se/
Postat av: Carl-Victor

va?!! har du haft en blogg? en blogg som hette MALINS BOKHYLLA dessutom? detta är fantastiska nyhter, men varför aldrig tidigare berättade?!!

2009-01-06 @ 22:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0