Första dagen på semestern...

...har jag idag. Känns inte speciellt roande alls tycker jag. Vädret är tråkigt och jag tvättar, och det känns helt plötsligt som att man har noll vänner i Linköping bara för att alla BVGare åkt hem.Okej inte alla! Jag har ju som tur några pärlor kvar här hemma! Men så är det ju många som ska ut och resa och greja också. Tacka Gud för att jag har lilla Linda kvar här i alla fall. Nu är det dessutom bara några dagar kvar innan jag och Lukken drar ner till Varberg. Ska bli himla trevligt tycker jag. Student i Fritsla på fredag men annars är det planlöst och förhoppningsvis (snälla väder) stranden som gäller.
Och en tur till gekås måste jag klämma in också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0