Äntligen söndagskväll

Jobbade extra idag, så nu är jag precis hemkommen och ska laga lite god mat, sätta på mig mysbrallorna och bara mysa framför Bones som börjar om lite mindre än två timmar. Älskar Bones! Vet inte vad det är med det programmet som verkligen fått mig att fastna. Det känns faktiskt ganska skönt att man har varit aktiv idag trots allt. Då vet man att man är värd soffan när man kommer hem.

Min kommentar angående melodifestivalen igår...Hm.. För det första, Star Pilots: Skäms på er! Plagiat av minst två låtar! Vad har hänt med fantasin egentligen? Och ännu mer skäms till er svenskar som röstade på dom ändå! Ni får ju inte min cred för en bra låt i alla fall.  Annars tyckte jag att Sarah Dawn Finer var kanon.. och även... jag skäms så mycket över att säga detta, men var inte Thorleifs låt ganska svängig ändå? Vem är jag? Martina har fått mig att digga dansband. Nu är det illa. Men jag får ju stå för detta! Lite tråkigt att alla låtar är framröstade nu, har inte nån klockren favorit som man brukar ha...Det får väl bli Alcazar i såna fall. Ja jag tror nog nästan det.

Kommentarer
Postat av: martina

Malin, jag va så redo man kan vara för att totalsåga Torleifs men icke, den va ju jättesvängig. Fattar inte att inte fler 50+are röstade på dom.



Alcasar vinner inte, det gör Måns!

Där med basta! (alltså inte bada bastu, utan typ "där med punkt!"

2009-03-02 @ 15:42:08
URL: http://bengtssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0