Behöver semester!

Har inte kommit långt idag. Sov länge och placerade mig i soffan och där sitter jag fortfarande kvar. Hemmet som var så fint inför helgen är i kaos efter gårdagens bakis dag ihop med Lukas och hans kompisar. Borde ta tag i det, men jag orkar inte. Inte än i alla fall. Borde även plugga, men inte heller det känns som jag har orken till. Om en liten stund ska jag ta en promenad med Linda, förhoppningsvis får det mig att piggna till. Satt och tänkte att jag behöver en semester, och så kom jag på att Det ska jag ju få också! Snart dessutom!

För er som inte vet det, så blev Lukas födelsedagspresent en finlandskryssning! Hade gärnat tagit med honom till Paris eller nåt liknande, men vem har råd till det? Just det, ingen. (I detta hushållet i alla fall) Så på lördag ska vi åka till Finland. Det ni. Tror det kan bli riktigt trevligt. Har bokat bord på restauranten så det blir ju en god middag också. Nu läste jag på hemsidan att dom har bastu och bubbelpool också. Det låter riktigt nice. Så nu ska jag bara ta mig igenom denna veckan o så på lördag flyr vi landet! ;) Lukas tyckte vi skulle försöka gå i land och ta en fika eller frukost. Det låter ju bra! Tror bara det är lättare sagt än gjort. Det återstår att se...

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: martina

JAA, jag behöver också semester! Typ; spa, lätt träning, avkoppling, promenad längs havet, en stor säng och i typ två veckor. Ska genast fråga J om vi kan ordna detta. Tror redan jag vet vad svaret bli... Men eran tripp låter jättemysig :)

puss

2009-03-23 @ 20:33:41
URL: http://bengtssonm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vid riktigt svår semester abstinens intages 4 pina colada under en riktigt stark bygglampa, för att ta bort en del av det jobbiga......;)

Kram Johanna

2009-03-24 @ 22:53:28
URL: http://rokkvadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0