Det höll inte!

Jag brukar faktiskt kunna kritisera LHC när dom spelar kasst, så det jag skriver nu är inte partiskt. Men jag tror att alla som såg matchen igår (och är ärliga) kan säga att LHC var bäst... dom ägde ju matchen. Tycker det känns så orättvist att dom ska åka ut på nåt sånt. Det enda Skellefteå hade var en bra målvakt, det var det som räddade dom. Tyvärr hade inte vi det. Men som dom kämpade på. Jag tror helt enkelt inte det var meningen med Guld i år heller, det får bli nästa år när Mårtensson o Weinhandl är tillbaka. Då smäller det. Nu håller jag tummarna för mitt andra favvis lag, Färjestad.

Sicket väder vi har idag! Nydeligt! Men nu när man kommit in får det gärna mulna på lite så att man inte känner sig dum som sitter inne. Tyvärr har vår TV lagt av (var det för att vi ogillade den så starkt igår kväll? ) Jag hoppas att det är nåt lättfixat problem, det kommer bara typiskt, finalen av Mästarnas Mästare är ju ikväll. Skit också!

Kommentarer
Postat av: martina

VEM ÄR DU?? Du hejar alltså på Färjestad efter Linköping och inte Frölunda som ändå har någon slags anknytning till dina hemtrakter. Ibland är det minsann bra att du befinner dig i en annan stad, hade du vart därdu har dina rötter hade jag låst in dig i ett rum och haft denna: http://www.youtube.com/watch?v=2sdaHIOCqWM&feature=related på högsta volym tills du kommer ut helt hjärntvättad och inte kan säga nått annat än FRÖLUNDA!

En vacker dag kommer jag förlåta dig för detta ;)



ps. hoppas tvn börjar funka! I love yooou! ds.

2009-03-17 @ 19:03:29
URL: http://bengtssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0