En ny vän i familjen

Så var hemtentan klar. Det gick så skonsamt det bara kunde gå tror jag.. Gruppen fixade det snabbt och lätt och utan konflikter. GOTT. Så nu blir det långhelg. En välförtjänt sådan tycker jag. 

Idag är det våffeldagen! Tänkte först tagit mig ner till stan eller till Tornby för att inhandla ett våffeljärn men det har jag inte orken till känner jag. Om man hade haft bil hade det vart en annan femma. Men däremot tänkte jag överraska Lukas med en kladdkaka till kvällsfikat! Det var inte igår! Jag har faktiskt inte bakat sedan jag fyllde år förra sommaren så det kan nog bli riktigt smarrigt. Har varit sugen på massa gott dom senaste dagarna, inte godis, utan tårta, semla, nåt gräddigt och kladdigt. Så det får det bli.

Nu får dom ju sig en makeover på Top Model igen... Ni som läst lite i min blogg vet ju att sist dom hade det, blev jag så inspirerad att jag själv gav mig en makeover.Känner ju direkt att suget kommer. Fortsätter dom såhär kommer jag vara skallig snart.

Och slutligen, men absolut viktigast idag, så tror jag nog att vi kan gratulera en fin tjej och vän  till en fin liten dotter.. Om det inte bara är ett rykte på facebook såklart... Men jag vågar nog påstå att det är sant. Så därför : Grattis Grattis Grattis! Du kommer bli en underbar mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0